Krótko o nas
Móg blog powstał w związku z zapotrzebowaniem na konkretną i rzetelną wiedzę dotyczącą motoryzacji. Tylko u nas najciekawsze artykuły i nowości o motorach i samochodach. Porównania marek i modeli. Mnóstwo zdjęć, a przede wszystkim cenne opinie użytkowników. Jeśli interesuje cię konkretny produkt lub temat, napsz chętnie się nim zajmiemy opisując go w kategorii porady. Szukasz informacji o konkretnym samochodzie, także napisz, mamy bogatą bazę, tych nowych jak i starych aut czy motocykli. Zapraszamy na naszą strone piszcie i komentujcie.
Sonda

Jaki masz silnik

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Spawanie plastików samochodowych

Spawanie to nic innego, jak łączenie poszczególnych części w całość. Aby to uczynić, trzeba mieć drut spawalniczy wykonany z adekwatnego materiału, wobec materiału, z którego wykonane są materiały, jakie chcemy połączyć. Warto poznać kilka informacji na temat spawania plastików, gdyż w samochodzie znajdują się plastikowe elementy, które mogą wymagać spawania (na przykład zderzak). Zyskujemy przewagę czasową, gdy zamiast unieruchamiać produkt, będziemy wiedzieli jak skutecznie zespawać określony element. Rozpoczęciem procesu spawania jest właściwe przycięcie drutu spawalniczego, w taki sposób, by początek drutu miał ukośny kształt. Później będzie się wypełniać stopniowo wcześniej przygotowaną szczelinę. Kiedy spawa się drutem profilowym, używa się dyszy szybkiego spawania zestawianą z duszą redukcyjną. Wspomniany wcześniej, ukośnie przycięty drut wsuwa się w dyszę, pozostawiając około trzech milimetrów drutu na zewnątrz. Istotna jest kwestia, w jaki sposób trzyma się urządzenie – spód dyszy powinna być ustawiona równolegle wobec naprawianej części, a zakończenie drutu ma wskazywać punkt znajdujący się za miejscem. Dzięki takiemu ustawieniu ciepłe powietrze będzie przenikać w odpowiednim kierunku.

Zostaw komentarz

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.